Szaflary dnia 04.12.2020r.
Znak: GOPS.26.2..2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOTYCZĄCE OSZACOWANIA WARTOŚCI
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEG O , KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 000 EURO
„Przygotowanie i dowóz gorących posiłków do szkół na terenie Gminy Szaflary ”oraz do miejsca zamieszkania osób niesamodzielnych
1. Zamawiający.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach, ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, NIP: 736 14 10 444, REGON: 49 05 02 555, realizujący wieloletni rządowy program „Posiłek w szkole i w domu ”na lata 2019-2023 (M.P. z 2018 r., poz.1007).
2. Przedmiot zamówienia:
- Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla uczniów:
1. Szkoły Podstawowej w Skrzypnem .
2. Szkoły Podstawowej w Zaskalu.
3. Szkoły Podstawowej w Bańskiej Niżnej
4. Szkoły Podstawowej w Bańskiej Wyżnej
5. Szkoły Podstawowej w Maruszynie Dolnej
6. Szkoły Podstawowej w Maruszynie Górnej
7. Szkoły Podstawowej w Borze
3. Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla osób niesamodzielnych z terenu Gminy Szaflary
Zamówienie obejmuje dożywianie dzieci we wskazanych placówkach oświatowych przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w roku 2021 z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych i dni wolnych od nauki szkolnej, a także dowiezienie gorącego posiłku dla osób niesamodzielnych w miejscu ich zamieszkania.
Posiłki: jedno gorące danie w formie:
Gramatura posiłków:
- zupa – 0,5 litra + pieczywo
- ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 200g
- mięso lub ryba (filet) – 120 g
- surówki, jarzyny – 100 g
- kompot – 200 ml
4. Wymagania przedmiotowe w stosunku do posiłków:
Posiłki dla dzieci muszą spełniać wymagania żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty według Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. i art. 52 c ust.6 ustawy z dnia25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015 poz. 594 i 1893 oraz z 2016r. poz.65 ze zm.). Powyższe dotyczy również osób dorosłych, niesamodzielnych, którym dostarczane będą posiłki w miejscu zamieszkania.
Posiłki powinny być przygotowane ze świeżych , pełnowartościowych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, dowóz ciepłych obiadów do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną , transport obiadów w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą powtarzać się w ciągu tygodnia) oraz wysokiej jakości. Próbki żywności codziennie będą pobierane w punkcie przygotowywania posiłków i przekazywane w celu przebadania do Sanepidu O/ Nowy Targ. Naczynia, w których będą dowożone posiłki , będą odpowiednio zabezpieczane, myte, wyparzane , zgodnie z obowiązującymi procedurami, w miejscu przygotowywania posiłków.
Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 – dniowym. Dla osób niesamodzielnych jadłospis będzie dostarczany do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej . Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Minimalne wartości kaloryczne – posiłek min. 900 kcal. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5. Godziny dostaw posiłków:
Posiłki dla osób niesamodzielnych wg harmonogramu złożonego przez Wykonawcę do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szaflarach.
6. Szacunkowa liczba dożywianych dzieci i młodzieży we wszystkich szkołach będzie wynosić 73 uczniów. Szacunkowa liczba osób niesamodzielnych objętych wsparciem – 2 / w zależności od potrzeb.
Zamawiający zastrzega, że podana liczba uczniów korzystających z posiłków jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, w zależności od ilości uczniów uprawnionych do otrzymywania posiłków. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 – dniowym wyprzedzeniem.
7. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków i wszystkie związane z tym szczegóły należy uzgodnić bezpośrednio z dyrektorami szkół. Wykonawca powinien stworzyć możliwość odpłatnego zakupu posiłków dla pozostałych uczniów w danej szkole.
8. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) zatrudnianie pracowników na podstawie umowy o pracę oraz osób de faworyzowanych czy niepełnosprawnych, ( wykonawca powinien podać informacje o formach zatrudnienia w oświadczeniu- zał. Nr. 2).
9. Termin realizacji umowy: od 18.01.2021 r. do 23.12 2021 r. z wyłączeniem okresu wakacji, ferii zimowych i dni wolnych od nauki ustalonych przez poszczególne placówki oświatowe, zaś dla osób niesamodzielnych na bieżąco w dni robocze każdego tygodnia od 18.01.2021r. do 23.12.2021r.
10. Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny zakupu usługi w trakcie trwania umowy.
11. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie, w języku polskim, czytelnie, bez skreśleń i poprawek, umieścić w kopercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej otwarcie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „ Zapytanie ofertowe do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie
pn. „ Dożywanie dzieci i młodzieży w szkołach na terenie Gminy Szaflary w roku 2021 oraz osób niesamodzielnych w miejscu ich zamieszkania ”.
12. Miejsce i termin złożenia ofert: Oferta ( załącznik nr. 1) wraz z podpisanym oświadczeniem (załącznik nr. 2) , a także przykładowym 10 – dniowym jadłospisem należy złożyć do dnia 18.12.2020r. , do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego tj. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szaflarach , 34-424 Szaflary , ul. Zakopiańska 18, pok. nr.1.5.1
Formularze niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert i rozstrzygnięcie procedury o udzielenie zamówienia nastąpi na sesji niejawnej komisji rozpatrującej oferty w dniu 18.12.2020 r. do godz. 13.00. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykonawcą, który przedstawi nie tylko atrakcyjną ofertę cenową , urozmaicony jadłospis, ale również zatrudnia pracowników na podstawie umowy uregulowanej przepisami kodeksu pracy. O wyniku postępowania o zamówienie Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szaflary .
Copyright © 2010 GOPS Szaflary