Informuje się, że z dniem 1 lipca 2021r. wchodzą w życie przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start" (Dz.U. z 2021r. poz. 1092), zmieniające zasady naboru wniosków do programu "Dobry Start" na rok szkolny 2021/2022.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Szaflarach informuje mieszkańców Gminy Szaflary, że od 1 lipca 2021 r. wnioski o świadczenie „Dobry start” będzie przyjmował i rozpatrywał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Dlatego wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków należy kierować do ZUS.
Zmiana instytucji odpowiedzialnej za realizację zadania, to nie jedyna modyfikacja programu. Dodatkowo od lipca:
Nowotarski Oddział ZUS przy ul. Królowej Jadwigi 10 czynny jest codziennie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, a w poniedziałki do 18.00.
W siedzibie placówki od 1 lipca wyznaczone zostanie stanowisko dla wnioskodawców z możliwością elektronicznego złożenia wniosku. Ponadto pracownicy ZUS będą pomagać wnioskodawcom przy składaniu wniosku, a także w zakładaniu konta w Platformie Usług Elektronicznych (PUE ZUS).
Gdzie szukać informacji na temat świadczenia „Dobry start”?
Aktualnych informacji na temat świadczenia „Dobry start” należy szukać na stronach:
Copyright © 2010 GOPS Szaflary